5 marca 2021
Dlaczego niewielu deweloperów ujawnia ceny w Internecie?
Nasza odpowiedź na to pytanie pojawiła się niedawno w Dzienniku Łódzkim:
"Dzięki ukrytym cenom, deweloper motywuje klienta do kontaktu. Kiedy dochodzi do rozmowy, sprzedawca może lepiej zrozumieć potrzeby klienta i dopasować ofertę – np. sugerując mieszkanie, na które klient sam by nie zwrócił uwagi lub dostosowując wysokość rabatu. To podejście ma też jednak wady – wielu klientom nie podoba się konieczność dzwonienia, a firma ponosi koszty obsługi większej liczby zapytań.
Jawne cenniki są relatywnie rzadkie i widujemy je najczęściej w tańszych lub atrakcyjnych na tle rynku inwestycjach. W niektórych firmach podejście jest jeszcze prostsze: ceny są jawne i ostateczne. Poziom cen jest z góry odpowiednio niższy, przyciąga więcej klientów i eliminuje konieczność prowadzenia negocjacji."
Cały artykuł dostępny tutaj